Якісна питна вода, один із пріоритетних напрямків для Олександрівщини , – це не міф, а реальність
На сьогоднішній день є ряд важливих проблем, які б забезпечували належні умови проживання мешканців громади. Для їх вирішення в громаді розроблено Стратегію розвитку, яка складається з актуальних на сьогоднішній день проєктів. Якісна питна вода, один із пріоритетних напрямків розвитку Олександрівщини , – це не міф, а реальність. Одним із варіантів розв'язання проблеми із забезпечення населення якісною та безпечною питною водою є встановлення спеціальних мобільних установок очищення води у громадських місцях. Подібна система використовується у ЗДО «Журавка» для мешканців с.Олександрівка. На сьогоднішній день дане обладнання активно використовується і постійно обслуговується. Зовсім скоро питну воду для потреб громадян можна буде абсолютно безкоштовно набрати у центральних селах округів та установах громади.
Так на цьому тижні за ініціативою начальника СВА Людмили Борисевич та за підтримки обласної державної адміністрації до громади було завезено 6 установок для очистки води ( 4 від ГУ ДСНС у Київській області та 2 від ГУ ДСНС у Рівненській області) , які буде встановлено в Олександрівській школі, лікарні -вторинці, селищній раді, селах Золоті Пруди, Новостепанівка, Староварварівка. Роботи по установці буде розпочато після підписання договорів з підрядними організаціями по пуско-налагоджувальним роботам.
В межах співпраці з міжнародною гуманітарною організацією HEKS EPER (ХЕКС ЕПЕР) установка станцій очистки води відбудеться у ЦНАПі та с. Очеретино. БФ «Карітас-Краматорськ» установить такі споруди в початковій школі с. Олександрівка, с. Новоолександрівці . У Мирній Долині буде встановлена водонапі́рна ве́жа Рожновського. Міжнародна благодійна організація «EMERGENCY» забезпечить питною водою Михайлівку та Петрівку Другу. Виконання усіх проєктів під особистим контролем очільниці громади.
Щиро вдячні обласній державній адміністрації, європейським благодійним організаціям за допомогу та вагому підтримку мешканців Олександрівської громади.