ВІДБУВСЯ СЕМІНАР-НАРАДА ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТІВ ВІДДІЛУ ФІНАНСІВ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ФОРМИ ЛИСТКІВ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ ТА ЗМІН У ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ
29 вересня 2021 року головний спеціаліст сектору страхових виплат та матеріального забезпечення Олександрівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області Людмила Захарова провела семінар-нараду з головним спеціалістом Відділу фінансів Олександрівської селищної ради (уповноваженою особою із соціального страхування) з питань роз’яснення щодо впровадження електронної форми листків непрацездатності та змін у чинному законодавстві.
На нараді було розглянуто:
- Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності відповідно до Постанови КМУ від 17.04.2019. № 328;
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2021 № 1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки»;
- питання щодо користування Реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування в частині отримання інформації необхідної для призначення соціальних виплат;
- вимоги постанови правління Фонду від 19.07.2018 року № 13 «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності»;
- вимоги постанови правління Фонду від 19.07.2018 року № 12 «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України»
Наприкінці семінару було обговорено проблемні питання, що виникли під час роботи та надано відповіді на них.