A A A K K K
для людей із порушенням зору
Олександрівська селищна військова адміністрація
Донецька область, Краматорський район. ОЛЕКСАНДРІВСЬКА ГРОМАДА - ПІВНІЧНА БРАМА ДОНБАСУ

ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В ОЛЕКСАНДРІВСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ ЗА 2020 РІК

Дата: 30.07.2021 11:37
Кількість переглядів: 391

Організація роботи зі зверненнями громадян в селищній раді протягом  2020 року була спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень  голови обласної державної адміністрації, селищної ради з питань роботи із зверненнями громадян.

Протягом  2020 року від мешканців Олександрівської селищної ради, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло 400  звернень громадян, що на 120 менше  у порівнянні з відповідним періодом минулого року, з них 163 - письмових звернень. До органів влади вищого рівня від мешканців Олександрівської селищної ради  надійшло 60 звернень, що збільшилось  на 2 звернення у порівнянні з відповідним періодом минулого року. З числа усіх звернень 171- вирішені позитивно, 23-відмовлено у задоволенні, 187-надано роз’яснення, 12-переслані за належністю.

Серед загальної кількості  звернень, які надійшли до селищної ради, 19 колективних.  Основні питання з якими зверталися мешканці колективно відносяться до  питань комунального господарства, 7 звернень з яких вирішені позитивно, на 6 надано роз’яснення. На засіданні комісії селищної ради з питань розгляду звернень громадян 04.08.2020 року розглядалося питання «Про проведення аналізу надходження колективних звернень громадян від мешканців Олександрівської селищної ради».

Протягом 2020 року   звернулося 186 громадян з числа  соціально-незахищених верств населення, що складає  46,5% від загальної кількості. Особлива увага приділялася  вирішенню проблем з якими зверталися громадяни пільгової категорії. На засіданні комісії селищної ради з питань розгляду звернень громадян 12.05.2020 року було розглянуте питання «Аналіз надходження  звернень громадян  від найменш соціально-захищених верств населення».

Протягом  року  громадяни у зверненнях до селищної ради порушили 400 питань. За спектром і характером основні питання, з якими зверталися громадяни, характеризуються таким чином:

- на першому місці  питання  аграрної політики і земельних відносин, по цим питанням звернулось 103  мешканці, і складають 26%   від загальної кількості. Жителів району турбували питання виділення земельної ділянки до 2-х га. та приватизація земельних ділянок;

- на другому місці соціального захисту населення , звернулось  77 заявників, і складають 19% від загальної кількості звернень, питання надходили стосовно надання матеріальної допомоги на лікування;

- на третьому місці питання комунального господарства, по цим питанням звернулось 44  мешканці, і складають 11 % від загальної кількості звернень, питання надходили стосовно ремонту доріг, відсутність водопостачання;      

      Проводилась системна робота по контролю за додержанням термінів розгляду звернень. Щомісячно аналізувався стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян.

 

 

 

                                                   2

Згідно затвердженого графіку особистих та виїзних прийомів, керівництвом селищної ради заплановано 78 особистих прийомів,   проведено 24 особистих прийомів, в зв’язку з карантином особисті  прийоми не проводяться, на особисті прийоми звернулися 177  мешканців, 110  звернень з яких були вирішені позитивно, на 39  надані роз’яснення, 12 відмовлено у задоволенні, 7 -знаходяться у стадії розгляду.   

Звернення від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки розподілились за категоріями авторів таким чином: 

       від дітей війни – 21 звернення;

       від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій- 20 звернень;

       від ветеранів праці- 14;

       від інвалідів I, II, III групи загального захворювання- 14 звернень

       від одиноких матерів та багатодітних сімей – 10 звернень;

       від учасників АТО – 10 звернень

       від ліквідаторів та учасників ЧАЕС – 3 звернення;.

       Основні питання, що найбільше турбували громадян вказаних категорій у зверненнях, це питання допомоги у лікуванні, протезуванні, наданні матеріальної допомоги, виділенні земельних ділянок, комунальної та житлової політики.

      Всі питання, що надходять до Олександрівської селищної ради, вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства.                                     

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» складені графіки особистого та виїзних прийомів та затверджені розпорядженням селищного голови від  13 січня 2020 року  № 07/01-07. Графік прийомів громадян керівництвом селищної ради  розміщений на Веб-сайті селищної ради.

Розпорядженням селищного голови від 13 січня 2020 року № 05/01-07 затверджено графік виїзних прийомів керівництва селищної ради з мешканцями старостинських округів Олександрівської ОТГ «День спілкування з громадою», проведено 11 зустрічей на територіях старостинських округів.

На засіданні виконкому селищної ради 19 лютого 2020 року розглядалися підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік, прийнято рішення  виконкому селищної ради від 19 лютого 2020 року № 22/01-05, 22 липня 2020 року було розглянуте питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до селищної ради протягом 1 півріччя 2020 року», прийнято рішення  виконкому селищної ради від 22 липня 2010 року № 61/01-05.

На засіданні комісії селищної ради з питань розгляду звернень громадян (Протокол № 4 від 14.04.2020) розглянуто питання «Про стан роботи із зверненням громадян, що надійшли до селищної ради протягом I кварталу 2020 року», (Протокол № 10 від 13.10.2020) розглянуто питання «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Олександрівської селищної ради протягом 9-ти місяців 2020 року».

Заслухані звіти 5-ти керівників про стан роботи із зверненнями громадян, з них: 2- на засіданні виконкому селищної ради, 3- на комісії з питань розгляду звернень громадян.

У поточному році  проведено 12 засідань комісії селищної ради з питань розгляду звернень громадян.

На виконання пункту 3 статті 5 Указу в районі   проводиться «День контролю», в рамках якого здійснені виїзні перевірки стану виконання доручень керівництвом , розглянуто 6 звернень .

    

 

 

3

   За консультацією до начальника юридичного відділу селищної ради на безоплатну правову допомогу звернулося 6  мешканців району, всі звернення вирішені позитивно.

          На веб-сайті селищної ради опубліковувались графіки особистого, виїзного прийому та прямих ліній , аналітичні довідки про стан роботи із   зверненнями громадян, об’яви, повідомлення, звіти про прийоми керівників та інші матеріали.

 

 

 

Начальник відділу діловодства,

контролю та звернення громадян                                                          Н.М. Пшиченко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь