Олександрівська селищна військова адміністрація
Донецька область, Краматорський район. ОЛЕКСАНДРІВСЬКА ГРОМАДА - ПІВНІЧНА БРАМА ДОНБАСУ

АВТОМАТИЧНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЇ У ЗАПИТАННЯХ ТА ВІДПОВІДЯХ

Дата: 13.08.2020 16:33
Кількість переглядів: 717

Фото без опису

Що таке автоматичне призначення пенсії? Як саме майбутній пенсіонер може подати документи для призначення пенсії не відвідуючи органи ПФУ?

З червня поточного року Пенсійним фондом України впроваджено нову систему «Автоматичне призначення пенсій». Відтепер подати документи для призначення пенсії можна дистанційно через особистий кабінет на Вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Територіальний орган Пенсійного фонду на підставі поданих документів через портал електронних послуг (https://portal.pfu.gov.ua) та інформації наявної в базі даних буде призначати пенсію без особистого звернення громадянина.

Для того, щоб подати документи на пенсію через особистий кабінет застрахованої особи на порталі додано можливість подання «Анкети-заяви на автоматичне призначення пенсії».

Деякі поля анкети заповнюються автоматично, деяку інформацію необхідно додати в ручному режимі. Коли анкета сформована, до неї необхідно долучити файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та які ідентифікують особу.

 

Які саме документи має підготувати майбутній пенсіонер для автоматичного призначення пенсії?

Майбутній пенсіонер має підготувати наступні документи:

-паспорт громадянина України,

-реєстраційну картку платника податків,

-документи про навчання,

-трудову книжку,

-військовий квиток (для чоловіків),

-свідоцтва про народження дітей та свідоцтво про шлюб (для жінок),

-інші документи, що підтверджують трудову діяльність (це можуть бути довідки про реорганізацію, заробітну плату, уточнюючі довідки).

Звертаємо увагу, що скануванню підлягають всі заповнені сторінки розділів «Відомості про роботу», «Відомості про нагородження», «Відомості про заохочення» та вкладки оригіналу трудової книжки.

А паперова трудова книжка повинна бути оформлена відповідно до вимог «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 за № 58.

Файли сканованих копій документів необхідно прикріпити у відповідному розділі, кожен розділ містить свій перелік необхідних документів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь