Олександрівська селищна військова адміністрація
Донецька область, Краматорський район. ОЛЕКСАНДРІВСЬКА ГРОМАДА - ПІВНІЧНА БРАМА ДОНБАСУ

ПРОЦЕДУРУ ОТРИМАННЯ ДОВІДОК З РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ СПРОЩЕНО!

Дата: 16.07.2020 16:38
Кількість переглядів: 1024

Фото без опису         

Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області повідомляє, що наразі спрощено механізм отримання довідок з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (зокрема, за формами ОК-5, ОК-7, витяг з РЗО тощо) без особистого відвідування органів Пенсійного фонду України.

  • Отже, аби отримати довідку дистанційно, не виходячи із дому, треба:

1) авторизуватися на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за кваліфікованим електронним підписом чи за допомогою  BankID, тобто за номером банківської картки;

2) в «Особистому кабінеті» обрати розділ «Запит на отримання електронних документів»необхідну довідку для отримання та заповнити екранну форму запиту на отримання документів - натиснути «Відправити до ПФУ».

       Варто зазначити, що у випадку входу на веб-портал за допомогою «GOV  ID» система не вимагає наявності у користувача кваліфікованого електронного підпису, що значно полегшує процедуру отримання необхідного документу ????;

3) отримати сформований документ у pdf-форматі у розділі «Мої звернення».

       ???? Нагадуємо, що крім особистого кабінету застрахованої особи, на веб-порталі функціонує електронний кабінет роботодавця. Тобто по кожній застрахованій особі, яка перебуває у трудових відносинах зі страхувальником, наявна можливість у відповідальної особи підприємства (установи, організації, фізичної особи-підприємця) сформувати довідки про трудовий і страховий стаж та за формою ОК-7 (наприклад, для правильного розрахунку лікарняних).

        ? УВАГА! Достовірність усіх довідок, сформованих на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, підтверджується QR-кодом. Такий документ згідно з чинним законодавством є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.

 

 

Начальник відділу адміністрування,

супроводження, інформаційних систем,

електронних реєстрів та захисту інформації                   О. ВОЛОШИНА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь