ОЛЕКСАНДРІВСЬКА ГРОМАДА ЗАТВЕРДИЛА КОМУНІКАЦІЙНУ СТРАТЕГІЮ
Будувати довіру між мешканцями та місцевою владою, шукати нові ідеї для промоції громади та залучати інвестиції зовні Олександрівська громада вирішила шляхом реалізації Комунікаційної стратегії. Проект рішення про затвердження документу розглянули та підтримали депутати селищної ради під час 23 позачергової сесії. Експертний супровід протягом всього процесу розробки Комунікаційної стратегії здійснювала радниця з питань комунікації Донецького центру розвитку місцевого самоврядування Програми «U-LEAD з Європою» Ольга Нікуліна.
«В умовах реформи децентралізації селищна рада отримала більш широкий спектр повноважень та важливих завдань щодо розвитку сучасної спроможної громади. Кожної хвилини відбуваються речі, які так чи інакше впливають на життя кожного мешканця, - зауважила селищний голова Людмила Борисевич. - Ефективна комунікація заради продуктивної спільної праці в громаді – головна мета стратегічного планування, що закладене в цьому документі. Стратегія визначає шляхи та способи побудови комунікації, яка є поштовхом для розвитку території громади та її мешканців».
Комунікаційною стратегію громади визначено чотири напрями комунікації: активізація підприємництва, підвищення активності громадського сектору, підтримка розвитку сільських територій, покращення якості послуг.
Олександрівська ОТГ є сільськогосподарською громадою. І тому має потенціал до розвитку саме при правильному використанні комунікацій між аграріями, фермерами та місцевим самоврядуванням. Залучати мешканців до підприємництва планується через створення «Бізнес-хабу».
Як зазначили депутати селищної ради під час обговорення проекту Комунікаційної стратегії, сьогодні потрібно запроваджувати нові методи інформування населення про роботу селищної влади, чути громаду і більше залучати до спільних дій.