Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Олександрівській селищній раді за дев’ять місяців 2019 року
Організація роботи зі зверненнями громадян в селищній раді протягом дев’яти місяців 2019 року була спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації, селищної ради з питань роботи із зверненнями громадян.
Протягом дев’яти місяців 2019 року від мешканців Олександрівської селищної ради, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло 353 звернення громадян, з них 218 - на особистому прийомі. До органів влади вищого рівня від мешканців Олександрівської селищної ради надійшло 37 звернень, що збільшилось на 34 звернення у порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Серед загальної кількості звернень, які надійшли до селищної ради, 16 колективних.
Протягом дев’яти місяців звернулося 118 громадян з числа соціально-незахищених верств населення, що складає 33,4% від загальної кількості. Особлива увага приділялася вирішенню проблем з якими зверталися громадяни пільгової категорії.
Протягом звітного періоду громадяни у зверненнях до селищної ради порушили 353 питання. За спектром і характером основні питання, з якими зверталися громадяни, характеризуються таким чином:
- на першому місці питання соціального захисту населення, по цим питанням звернулось 112 мешканці, і складають 31,7% від загальної кількості. Жителів району турбували питання: надання матеріальної допомоги на лікування, надання допомоги на поховання безробітним;
- на другому місці питання комунального господарства, звернулось 63 особи, і складають 18% від загальної кількості звернень, питання надходили стосовно ремонту доріг, заміна аварійних електричних стовпів, відсутність водопостачання,благоустрій населених пунктів, тощо;
- на третьому місці питання праці і заробітної плати, по даним питанням звернулось 45 мешканців, і складають 12,7 % від загальної кількості звернень, в основному зверталися з питання працевлаштування.
- на четвертому місці питання аграрної політики і земельних відносин, по цим питанням звернулось 36 мешканців, і складають 10,1 % від загальної кількості звернень. В основному жителі району звертались з питанням приватизації земельних ділянок до 2-х гектарів та виділення земельних ділянок;
Проводилась системна робота по контролю за додержанням термінів розгляду звернень. Щомісячно аналізувався стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян.
2
Згідно затвердженого графіку особистих та виїзних прийомів, керівництвом селищної ради проведено 56 виїзних прийомів, на які звернулося 56 громадян.
Відповідно до вимог Указу Президента від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» складені графіки особистого та виїзних прийомів та затверджені розпорядженням селищного голови від 04 лютого 2019 року № 29/01-07. Графік прийомів громадян керівництвом селищної ради розміщений на Веб-сайті селищної ради.
На засіданні виконкому селищної ради 21 лютого 2019 року розглядалися підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік.
На засіданні комісії селищної ради з питань розгляду звернень громадян (Протокол № 4 від 12.04.2019) розглянуто питання «Про стан роботи із зверненням громадян, що надійшли до селищної ради протягом I кварталу 2019 року».
Згідно затвердженого графіку за дев’ять місяців проведена перевірка додержання законодавства про звернення громадян у Михайлівському старостинському окрузі, відділі освіти, сім’ї, молоді та спорту селищної ради, Староварварівському старостинському окрузі, Петрівському Другому старостинському окрузі, відділі культури, розвитку туризму та краєзнавства селищної ради, Очеретинському старостинському окрузі, управлінні земельних відносин та АПК, Беззаботівському та Золотопрудському старостинських округах, управлінні містобудування, архітектури, ЖКХ та благоустрою. Результати перевірки заслухані на засіданні комісії з питань роботи із зверненнями громадян.
Заслухані звіти 4-х керівників про стан роботи із зверненнями громадян, з них: 1- на засіданні виконкому селищної ради, 3- на комісії з питань розгляду звернень громадян.
У поточному році проведено 9 засідань комісії селищної ради з питань розгляду звернень громадян.
На виконання пункту 3 статті 5 Указу в районі щомісячно проводиться «День контролю», в рамках якого здійснені виїзні перевірки стану виконання доручень керівництвом , розглянуто 6 звернень .
В управлінні діловодства, контролю та звернення громадян щотижня, з понеділка по четвер, працює «Телефон довіри», прийнято 18 звернень, за консультацією до завідувача юридичного сектору селищної ради на безоплатну правову допомогу звернулося 38 мешканців району, всі звернення вирішені позитивно.
На веб-сайті селищної ради опубліковувались графіки особистого, виїзного прийому та прямих ліній , аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян, об’яви, повідомлення, звіти про прийоми керівників та інші матеріали.
Заступник селищного голови
з питань діяльності виконавчих
органів влади С.В. Марич