A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Олександрівська селищна рада
Донецька область, Олександрівський район

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Олександрівській селищній раді за перше півріччя 2019 року

Дата: 09.08.2019 11:54
Кількість переглядів: 26

Організація роботи зі зверненнями громадян в селищній раді протягом першого півріччя 2019 року була спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень  голови обласної державної адміністрації, селищної ради з питань роботи із зверненнями громадян.

Протягом першого півріччя 2019 року від мешканців Олександрівської селищної ради, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло 235 звернень громадян, з них 47 - письмових звернень. До органів влади вищого рівня від мешканців Олександрівської селищної ради  надійшло 17 звернень, що збільшилось  на 3 звернення у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Серед загальної кількості  звернень, які надійшли до селищної ради, 9 колективних.   

Протягом півріччя звернулося 43 громадянина з числа  соціально-незахищених верств населення, що складає 18,2% від загальної кількості. Особлива увага приділялася  вирішенню проблем з якими зверталися громадяни пільгової категорії.

Протягом півріччя громадяни у зверненнях до селищної ради порушили 240 питань. За спектром і характером основні питання, з якими зверталися громадяни, характеризуються таким чином:

- на першому місці  питання  соціального захисту населення, по цим питанням звернулось 83 мешканці, і складають 34,5%   від загальної кількості. Жителів району турбували питання: надання матеріальної допомоги на лікування, надання допомоги на поховання безробітним;

- на другому місці питання комунального господарства, звернулось 57 заявників, і складають 24% від загальної кількості звернень, питання надходили стосовно ремонту доріг,  заміна аварійних електричних стовпів, відсутність водопостачання;

- на третьому місці питання аграрної політики і земельних відносин, по цим питанням звернулось 28 мешканців, і складають 11,6 % від загальної кількості звернень. В основному жителі району звертались з питанням приватизації земельних ділянок до 2-х гектарів та виділення земельних ділянок;   

       - на  четвертому місці питання праці і заробітної плати, по даним питанням звернулось 27 мешканців, і складають 11% від загальної кількості звернень, в основному зверталися з питання працевлаштування.

Проводилась системна робота по контролю за додержанням термінів розгляду звернень. Щомісячно аналізувався стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян.

 

 

 

                                               2

Згідно затвердженого графіку особистих та виїзних прийомів, керівництвом селищної ради проведено 13 виїзних прийомів, на які звернулися 21 громадянин, 7- звернень з яких були вирішені позитивно, на останні надані роз’яснення.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» складені графіки особистого та виїзних прийомів та затверджені розпорядженням селищного голови від  04.02.2019 № 29/01-07. Графік прийомів громадян керівництвом селищної ради  розміщений на Веб-сайті селищної ради.

На засіданні виконкому селищної ради 21 лютого 2019 року розглядалися підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік.

На засіданні комісії селищної ради з питань розгляду звернень громадян (Протокол № 4 від 12.04.2019) розглянуто питання «Про стан роботи із зверненням громадян, що надійшли до селищної ради протягом I кварталу 2019 року».

Згідно затвердженого графіку за півріччя 2019 року проведена перевірка додержання законодавства про звернення громадян у Михайлівському старостинському окрузі, відділі освіти, сім’ї, молоді та спорту  селищної ради, Староварварівському старостинському окрузі, управлінні містобудування, архітектури, ЖКХ та благоустрою . Результати перевірки заслухані на засіданні комісії з питань роботи із зверненнями громадян.

Заслухані звіти 4-х керівників про стан роботи із зверненнями громадян, з них: 1- на засіданні виконкому селищної ради, 3- на комісії з питань розгляду звернень громадян.

У поточному році  проведено 6 засідань комісії селищної ради з питань розгляду звернень громадян.

На виконання пункту 3 статті 5 Указу в районі  щомісячно проводиться «День контролю», в рамках якого здійснені виїзні перевірки стану виконання доручень керівництвом , розглянуто 4 звернення .

        В управлінні діловодства, контролю та звернення громадян щотижня, з понеділка по четвер, працює «Телефон довіри», прийнято 5 звернень, за консультацією до завідувача юридичного сектору селищної ради на безоплатну правову допомогу звернулося 16 мешканців району, всі звернення вирішені позитивно.

          На веб-сайті селищної ради опубліковувались графіки особистого, виїзного прийому та прямих ліній , аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян, об’яви, повідомлення, звіти про прийоми керівників та інші матеріали.

 

 

Заступник селищного голови

з питань діяльності виконавчих

органів влади                                                                                 С.В. Марич

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь