ПОДІЇ ТИЖНЯ ДОБРОПІЛЬСЬКОГО ОБ’ЄДНАНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
08.07.2019 відбулась апаратна нарада під головуванням в.о. начальника управління Н. Громило та керівників структурних підрозділів.
08.07.2019 – в.о. начальника управління Н. Громило взяла участь в апаратній нараді при голові Добропільської райдержадміністрації.
08.07.2019 – начальник відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 І. Асєєва провела виїзний прийом громадян, зустріч з трудовим колективом Білицької міської ради.
08.07.2019 – начальник відділу обслуговування громадян № 1 Н.Хничова провела заняття «Школа майбутнього пенсіонера» та зустріч з трудовим колективом відділу освіти Добропільської міської ради.
09.07.2019 – начальник відділу обслуговування громадян № 1 Н.Хничова надала консультації мешканцям Шахівської сільської ради в Центрі надання адміністративних послуг.
09.07.2019 – начальник відділу обслуговування громадян № 1 Н.Хничова взяла участь у нараді з сільськими, селищними головами, керівниками структурних підрозділів, організацій, установ Добропільської райдержадміністрації.
11.07.2019 – начальника відділу обслуговування громадян № 1 Н.Хничова надала консультації мешканцям Світлівської сільської ради на віддаленому робочому місці.
За минулий тиждень:
- до керівництва управління на особистий прийом звернулось 11 осіб;
- працівники юридичного відділу взяли участь у 6 судових засіданнях по захисту прав ПФУ як державного органу;
- відділом обслуговування громадян № 1 зареєстровано 301 звернення, що на 2,6 % менше, ніж за попередній тиждень (309 звернень). Прийнято: 33 заяви на перерахунок пенсій, 19 – на первинне призначення пенсії, 3 особи надали заяви про взяття на облік з інших регіонів України, за виготовленням пенсійного посвідчення звернулось 19 осіб, за електронним – 3 особи, 1 – за поновленням виплати пенсій;
- на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за тиждень зареєстровано 25 осіб; 94 – заяви на смс-інформування; засобом скайп-зв’язку скористалася одна особа;
- кількість громадян, які отримали консультації та надали необхідні документи за допомогою електронної черги, складає 22.