ШУКАЄТЕ РОБОТУ? ВАМ ДО КАР’ЄРНОГО РАДНИКА
Від початку року в Олександрівському центрі зайнятості, як і в усіх центрах зайнятості України, запрацював новий для суспільства інститут кар’єрних радників.
Інститут кар`єрного радника запроваджено для того, щоб надавати громадянам послуги за індивідуальним підходом, яких потребує кожен клієнт.
Колишній безробітний Євген Яресько, який вже працює у ТОВ "ДТЕК ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ" гірником підземним поділився власним досвідом співпраці з кар`єрним радником Тетяною Дяченко.
— У січні я вирішив змінити кар’єру: у маслороба, погодьтеся, немає професійного зростання та й заробітна плата не велика. Отже, є чимало іншої роботи, де можна постійно вдосконалювати навички. Тому одразу ж на першій зустрічі з Тетяною сказав про свої очікування. А коли вона запитала, чи готовий я почати працювати вже завтра, відповів ствердно. Ми одразу ж склали індивідуальний план працевлаштування, професійний досвід я мав чималий. До 2007 року працював гірником підземним, потім охоронником, крім того маю навички електрозварника ручного зварювання та тракториста сільськогосподарського виробництва. Тетяна допомогла мені скласти резюме, розповіла, де і на яких ресурсах шукати вакансії, як розмовляти з роботодавцями і постійно, так би мовити, активізувала мене. За кілька тижнів я перебрав чимало вакансій, звертався у СФГ "МРІЯ", ТОВ "ШПБУ СХІД", ТОВ "УКРВУГЛЕСЕРВІС", а зупинилися саме на цьому робочому місці. Отак разом з кар’єрним радником знайшли те, чого хотів. Нехай інколи важко працювати, але робота динамічна і затребувана.
Директор центру зайнятості Наталя Дудник, яка протягом кількох місяців виконує роль реєстратора, ділиться власним досвідом роботи: «Покращення бренду служби зайнятості цілком залежить від реєстратора, який першим зустрічає клієнтів. Обслуговування має бути гнучким, динамічним, а не обтяженим зайвим формалізмом та непотрібними умовами». Вона підкреслила також на необхідністі працювати єдиною командою у тісній взаємодії реєстратора, кар`єрного радника з консультантом роботодавця, рекрутером центру зайнятості. Крім того усі фахівці у своїй роботі повинні керуватись високими стандартами обслуговування: повага до клієнтів, прагнення надати допомогу, небайдуже ставлення до кліентів, дотримання етичних норм спілкування. В своєму колективі ми зараз активно відпрацьовуємо розвиток саме цих професійних компетенцій.