Олександрівська селищна військова адміністрація
Донецька область, Краматорський район. ОЛЕКСАНДРІВСЬКА ГРОМАДА - ПІВНІЧНА БРАМА ДОНБАСУ

ШУКАЄТЕ РОБОТУ? ВАМ ДО КАР’ЄРНОГО РАДНИКА

Дата: 03.07.2019 10:22
Кількість переглядів: 494

Фото без опису

Від початку року в Олександрівському центрі зайнятості, як і  в усіх центрах зайнятості України, запрацював новий для суспільства інститут кар’єрних радників.

         Інститут кар`єрного радника запроваджено для того, щоб надавати громадянам послуги за індивідуальним підходом, яких потребує кожен клієнт.

         Колишній безробітний Євген Яресько, який  вже працює у ТОВ "ДТЕК ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ" гірником підземним поділився власним досвідом співпраці з кар`єрним радником Тетяною Дяченко.

— У січні я вирішив змінити кар’єру: у маслороба, погодьтеся, немає професійного зростання та й заробітна плата не велика. Отже, є чимало іншої роботи, де можна постійно вдосконалювати навички. Тому одразу ж на першій зустрічі з Тетяною сказав про свої очікування. А коли вона запитала, чи готовий я почати працювати вже завтра, відповів ствердно. Ми одразу ж склали індивідуальний план працевлаштування, професійний досвід я мав чималий. До 2007 року працював гірником підземним, потім охоронником, крім того маю навички електрозварника ручного зварювання та тракториста сільськогосподарського виробництва. Тетяна допомогла мені скласти резюме, розповіла, де і на яких ресурсах шукати вакансії, як розмовляти з роботодавцями і постійно, так би мовити, активізувала мене. За кілька тижнів я перебрав чимало вакансій, звертався у СФГ "МРІЯ", ТОВ "ШПБУ СХІД", ТОВ "УКРВУГЛЕСЕРВІС", а зупинилися саме на цьому робочому місці. Отак разом з кар’єрним радником знайшли те, чого хотів. Нехай інколи важко працювати,  але  робота динамічна і затребувана.

         Директор центру зайнятості Наталя Дудник, яка протягом кількох місяців виконує роль реєстратора, ділиться власним досвідом роботи: «Покращення бренду служби зайнятості цілком залежить від реєстратора, який першим зустрічає клієнтів. Обслуговування має бути гнучким, динамічним, а не обтяженим зайвим формалізмом та непотрібними умовами». Вона підкреслила також на необхідністі працювати єдиною командою у тісній взаємодії реєстратора, кар`єрного радника з консультантом роботодавця, рекрутером центру зайнятості. Крім того усі фахівці у своїй роботі повинні керуватись високими стандартами обслуговування: повага до клієнтів, прагнення надати допомогу, небайдуже ставлення до кліентів, дотримання етичних норм спілкування. В своєму колективі ми зараз активно відпрацьовуємо розвиток саме цих професійних компетенцій.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь