A A A K K K
для людей із порушенням зору
Олександрівська селищна військова адміністрація
Донецька область, Краматорський район. ОЛЕКСАНДРІВСЬКА ГРОМАДА - ПІВНІЧНА БРАМА ДОНБАСУ

ЯК У ГРОМАДАХ СФОРМУВАТИ ОСВІТУ, ОРІЄНТОВАНУ НА ЖИТТЯ У ХХІ СТОРІЧЧІ ДІЗНАВАЛИСЯ ПІД ЧАС СЕМІНАРУ «КРОКИ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ: ОСВІТА»

Дата: 18.04.2019 09:12
Кількість переглядів: 637

Семінар серії «Кроки для керівників» на тему «Освіта» відбувся 17 квітня на базі Дніпропетровського Центру розвитку місцевого самоврядування, створеного за сприяння Програми “U-LEAD з Європою” та Мінрегіону. Серед керівників громад з різних областей,  у заході взяли участь селищний голова Людмила Борисевич та головний бухгалтер Ольга Євстігнєєва.  

«Сьогодні управління освітою ставить перед нами значні виклики: формування спроможної мережі закладів освіти, які забезпечать якісні та доступні послуги для кожної дитини, - зазначає селищний голова Людмила Борисевич. – Ми вже зрозуміли, якою має бути освіта Олександрівської громади, і важливо, щоб на шляху до її реформування ми мали підтримку батьків та вчителів, аби виводити освіту на гідний конкурентоспроможний рівень, вкладати кошти в розвиток закладів освіти».

Робочий для учасників семінару розпочався із висвітлення основних аспектів реформи освіти та розгляд освіти в умовах реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади. Головний виклик, який націлена вирішити реформа, – орієнтованість освіти на життя у ХХІ сторіччі. Перед учасниками постало питання: як виміряти та забезпечити якість освіти? Так, тренером було сформовано образ ефективного органу управління освітою на місцевому рівні. Учасники розглянули питання виборів керівника закладу освіти, автономізації закладів освіти, забезпечення методичної підтримки вчителів в громаді.

       

У висновку керівники громад отримали алгоритм дій по створенню спроможної освітньої мережі:

  • Аналіз спроможності чинної освітньої мережі, визначення слабких місць та точок росту. Розроблення стратегії розвитку освіти в громаді.
  • Визначення закладів освіти, які входять в спроможну освітню мережу, оперативного плану та кроків формування такої спроможної мережі закладів освіти із залученням до цієї роботи усіх заінтересованих сторін.
  • Прийняття відповідного рішення щодо плану заходів на середньостроковий період з формування спроможної мережі закладів освіти.
  • Реалізація заходів щодо формування спроможної мережі закладів освіти в громаді.
  • Моніторинг досягнутих результатів та уточнення подальших кроків.

 «Сьогоднішня тема присвячена розбудові спроможної освітньої мережі – це пошук ресурсів, на те, щоб реалізувати реформу нової української школи, надати кожній дитині України якісну освіту. Для цього досить часто доводиться приймати важкі рішення, наприклад, про закриття школи, підвезення дітей. Таке рішення є складним для громади - його необхідно організаційно владнати: купити автобус, відремонтувати дорогу, вмовити батьків і вчителів. Але це швидко фінансово окупається майже одразу – закриття школи або пониження її ступеню, зазвичай, окупає вартість автобусу, який  придбають, до того ж, за співфінансуванням 79% на 10% з державного і місцевого бюджетів, решта видатків піде на дообладнання школи. Зекономлені кошти в наступні роки вже можна використовувати на розвиток освіти» - коментує тренерка Ірина Когут.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь