ЧИМ КОРИСНА КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ГРОМАДИ, РОЗБИРАЛИСЯ ПІД ЧАС ТРЕНІНГУ
Чого не вистачає Олександрівській громаді для налагодження повноцінної комунікації, та як зробити канали передачі інформації більш дієвими, допомогли розібратися спеціалісти Донецького Центру розвитку місцевого самоврядування. Про те, як підвищити активність мешканців ОТГ за допомогою спілкування, працівники селищної ради дізнавалися під час тренінгу «Комунікаційна стратегія: виклики та можливості».
«Варто зрозуміти для себе, з якою метою ви розробляєте комунікаційну стратегію і чого ви прагнете досягти з її допомогою, - наголосила Ольга Нікуліна, спеціаліст з комунікації Донецького Центру розвитку місцевого самоврядування. - Формулювання не має бути детальним, це, швидше, як нагадування для тих, хто працює зі стратегією.»
Під час заняття виділили два основних завдання, які має вирішити комунікаційна стратегія Олександрівської ОТГ: підвищення активності мешканців громади та посилення каналів комунікації. Зі створенням громади з’явилася необхідність інформування мешканців великої кількості населених пунктів. Тому для налагодження комунікації з різними категоріями населення необхідно залучати усі можливі інформаційні ресурси: офіційний сайт, соціальні мережі, ЗМІ, особисте спілкування.
Учасники семінару отримали необхідні теоретичні та практичні знання для формування ефективних зовнішніх комунікацій, що приятимуть співучасті усіх членів громади. Найскладніше у цьому процесі – знайти фінанси для виконання завдань комунікаційної стратегії.