ПРО СЕКРЕТИ БРЕНДІНГУ ТЕРИТОРІЇ ДІЗНАВАЛИСЯ ОТГ ДОНЕЧЧИНИ ПІД ЧАС ТРЕНІНГУ
Як успішно заявити про себе на весь світ, створити та просунути бренд власної території, об’єднати мешканців навколо спільної ідеї дізнавалися представники Олександрівської громади разом з фахівцями ОТГ Донецької області під час тренінгу, організатором якого виступив Донецький Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою». Для Олександрівської ОТГ, що утворилася лише п’ять місяців тому, питання брендування власної території є дуже актуальним, тому вже сьогодні разом із громадськістю необхідно розробляти унікальну ідею, яка стане ідентичністю для 42 населених пунктів громади.
Як зазначив Артем Колодезний, радник з питань регіонального розвитку Донецького ЦРМС: «Бренд – спільний образ, набір уявлень та асоціацій в розумах людей, який об’єднує мешканців та служить основою для спілкування із зовнішнім світом». На прикладі Олександрівської громади експерти продемонстрували, як саме проводити аналіз сильних та слабких сторін, можливостей та загроз, з метою виявлення ідентичності спільної території. «Сильні сторони помножені на можливості дозволять у подальшому розвивати громаду, працювати над розробкою бренду», - зазначили спеціалісти Донецького центру розвитку місцевого самоврядування.
Під час тренінгу його учасники разом із радником з питань комунікації Ольгою Нікуліною проаналізували етапи реалізації брендінгу територій, серед яких: дослідження, розробка концепції та її втілення, підтримка бренду.
За рекомендацією експертів, Олександрівська селищна рада планує шукати оригінальні ідеї мешканців громади, їх бачення та побажання, залучати якомога більше людей до обговорення як офіційної символіки, так і логотипу ОТГ.