A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Олександрівська селищна рада
Донецька область, Олександрівський район

ТЕРИТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ ГРОМАДИ – «ЖОВТИЙ» РІВЕНЬ НЕБЕЗПЕКИ

Дата: 19.10.2020 14:01
Кількість переглядів: 699

12 жовтня відбулося засідання селищної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій під головуванням заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, голови даної комісії Сергія МАРИЧА.

Згідно пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами), на підставі оцінки епідемічних показників, протоколом Державної комісії з питань ТЕБ та НС від 09 жовтня 2020 року №35, установлені переліки адміністративно-територіальних одиниць України з «червоним». «помаранчевим» та «жовтим» рівнями епідемічної небезпеки поширення COVID-19.

На території Олександрівської громади встановлено дію адаптивного карантину, який відповідає «жовтому» рівню епідемічної безпеки.

Відповідно до постанови уряду, на території, де встановлено «жовтий» рівень епідемічної небезпеки, заборонено:

  • перебування в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без вдягнутих захисних масок або респіраторів
  • перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу;
  • самовільне залишення місця самоізоляції, обсервації.
  • проведення масових заходів за участю більше однієї особи на 5 кв. м, а також діяльність кінотеатрів та закладів культури із наповненістю залів понад 50% місць;
  • відвідування сторонніми особами установ і закладів соціального захисту;
  • діяльність хостелів;
  • роботу після 24:00 та до 7:00 закладів громадського харчування без організації дозвілля, крім здійснення доставки та замовлень на винос;
  • проведення дискотек, роботу розважальних закладів (нічних клубів), діяльність закладів громадського харчування із організацією дозвілля.

Громадський транспорт – трамваї, тролейбуси, автобуси та маршрутні таксі – має здійснювати перевезення пасажирів виключно в межах регламентованої технічною документацією кількості місць.

Також на засіданні було обговорено діюче розмежування відповідальності стосовно забезпечення контролю за виконанням карантинних норм:

  • дотримання санітарного законодавства протиепідемічних заходів під час карантину в громадському транспорті, закладах громадського харчування, розважальних закладах (Олександрівське ВП Краматорського відділу поліції ГУНП в Донецькій області та Олександрівське районне управління Головного управління Держспоживслужби в Донецькій області);
  • відновлення навчального процесу в Новостепанівському НВК «ЗЗСО І-ІІІ ступенів – дитячий садок» з 12 ж, призупинений рішенням селищної ради з питань ТЕБ та НС від 25 вересня 2020 року протоколом №28 (відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту селищної ради);
  • забезпечення виконання розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації по Донецькій області від 12 жовтня 2020 року №51;
  • щотижневе інформування про кількість виділених та підключених ліжок комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (КНП «Олександрівська лікарня планового лікування»)

Шановні мешканці Олександрівської громади! Дотримуйтеся режиму носіння захисних масок, соціальної дистанції та здійснення визначених заходів дезінфекції в закладах громадського харчування на об’єктах торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами, ринках, у громадському транспорті тощо.

Будьте обережними та залишайтеся здоровими!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь